गेस्टहाउसमा एक व्यक्तिले होटेलवालासंग केटिको बुक गरेर कोठामा जाँदा आफ्नै श्रीमती परे पछी


मेरो नेम त्रिश हो अनी मेरो घर चै भक्तपुर्।यो स्टोरी मेरो लाईफ को रेअल स्टोरी हो सय्यद तपिहरु लाई मन्न पर्क्स होल।जब मेल एस.एल.सी पस्स गर तब म १८ बर्ष को थिएअ।स्ल्क सक्क पक्सी म निचोल्सोन कलेज म वर्न वय।निचोल्सोन कलेज मेरो घर बाट नजिक र भक्तपुर को तोप कलेज मद्द्य को अेउत वयकल मेल थेइ पद्द्न बिचार  गर्य अनी वर्न वय।कोल्ज लाईफ रमिलाई बित्तै थिएो।
क्त सत्थी हरु तेती थिएअनन मेर वे पनि तेती बोलिएदै एनथिएो।मेरो घर म दादा, मोम्,स्तेप मोम १ दाई १ दिदी अनी १ वाइ क्सन्।दै सिङ्गापुर म अनी दिदी को बिह वाइ सक्को थिएो।मेरो आफ्नै मोम र दादा चै इन्धुपल्चोक म बस्नु हुनुहुन्क्स, उअह हरु दुब्बै तेअचेर हुनुहुन्क्स।अनी मेरो सन्नी मोम म अनी वाइ मात्र घर म थेइ पनि सानोमोम पनि चङ्गा स्कुल म पद्दौन जानु हुन्थिएो,वै वर्खर १ क्लास म पद्द्थिएो

१२ क्लास पुग्द सम्मा मलिए सेक्स को बारा म केही त्यहाँ थिएअन वन्न्द पनि हुन्क्स।मा पैला पैला क्त सँग सुत्त्यो मात्र वन बच्चा हुन्क्स ,क्त क्त सँगइ निदय पक्सी बच्चा बस्क्स वन्न सोक्च्थिएअ।११ को एक्जाम सक्कर म १२ म चै मर्निङ म शिफ्त वे।। मर्निङ म पैला को स्कुल को साथी हरु पनि थिएअ।मा फर्स्ट दिन मर्निङ कोल्ज गयको दिन नै मेरो आँखा अेउत क्त सँग जुद्द्यो।हन्द्सोमे थिएो त्यो ,ठीक्क हिघ्त ठीक्क जिउे,गोरो बर्न को अनी सेक्सी लूक्स, देख्न बित्तिकै मेरो आँखा आद्कियो,शायद म पनि काली वे पनि सेक्सी थिए मेर दुध हरु ठुल थिए शायद त्यो दिन तेस ल मेर पोक म नजर लय जस्तो लग्थिएो मलिए।२४ दिन तेतिकै हेरहीर वयो हाम्रो तेस पक्सी मुसुक्क हस्स्न बाट अनी हल्क फुल्क बोल्चल सुरु वयो अनी उस्स को नेम चै रिजल रायक्स।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।१२ दिन तेस्ताइ चलिरको थिएो तर बिक्चमा उह्ह १५ दिन जती कोल्ज आयन।पक्सी उस्स को साथो लाई सोद्ध उस्स्को अक्किदिएन्त वको रायक्स वन्न त्यहाँ पय।फेरी उस्स को अक्किदिएन्त मेरै घर नजिक हिघ्वएे म वको राइक्स।मैल उस्स को साथी सँग उस्स को सेल नुम मग्य अनी घर बाट फोन गरर वेत्न आउक्सु वन्द उस्ल पर्दैन म्क ठीक वैसक्क्य म वोली देकी कोल्ज आउक्सु वन्न्यो।वोली पल्ट कोल्ज आयो अनी त्यो दिन हामील राम्रो सँग कुर गरुए।अब हामी कोल्ज लाई डेटिङ पोइन्ट बन्निएसक्क्य थिएु।अगदी सिर पद्दौदै गर्थिए पक्सदी हामी मस्ती गफ्फ म बेस्टह।मा चन्थिए उह मेरो घर म आओस तर उस्स ल मेरो कहन नबुज जस्तो लग्थिएो।मा सद्दै कोल्ज बाट छुट्टीन बित्तिकै घर पुगर उस्स लाई फोन गर्थिएअ, यू घर पुगको हुद्दै नथिएो। म दिएुसो घर म अेक्लाई हुन्न्थिए अनी उस्स्लाई बोल्लुथिए उह्ह पनि आउथिएो अनी ३४ घण्टा गफ्फ गरर जन्थिएो।।।।।।।।।।।।।।।।।अेक दिन उस्स्ल मलिए आँखा चिम्मा गर्न वन्न्यो मेल गर।अनी उस्स ल मेरो ओत्थ्ह म किस्स गर्‍यो।अनी आइ लो यू त्रिश वन्न्यो।मा धेरै खुशी वे मेल खोजको थेइ थेइ अनी मेल पनि लोप यू २ वन्नर अन्गालो हल्ला।लाईफ म १ स्त टाईम मेल क्त सँग हुग गर्य थिए मलिए कस्तो कस्तो लागि रको थिएो।अब उस्स ल अेकोहोरो मेरो अनुहार म हेर्यो।अनी म लग्ग्य।ुस्स ल मेरो ओत्थ्ह चुस्न लाग्यो अनी तोउङे पनि।मलिए पनि रमिलो नै वैरको थिएो।ुस्स ल बिस्स्तरै हत्त अन्गालो बट्टा फुत्कयर मेरो एस्त्तन तिर लाग्यो र चलाऊन लाग्यो मलिए अफ्त्यरो वैरको थिएो।ुस्स ल बिस्तार टीसर्ट पनि उत्तरयो र मेरो पोक्क ब्र नखोली माथि बाट निकलर चुस्न लग्यो।मलिए अत्ती वैसक्को थिएो १५२० मिन उस्स ल मेरो पोक चुसिएो अनी पन्त बहिर बाट पुती म खेलौन लग्यो।मा तर्सिए अनी उह्ह सँग बाट छुट्टीएयर रुन थालअ।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।किन किन मलिए रुन्न मन लाग्यो उस्स्ल।धेरै सम्जयो किन रोको नरोउ वनर तर क् वको मलिए मलिए नै त्यहाँ वयन।अनी उह्ब म जन्क्सु लो अब वनर गयो।मा पनि अेक्क्सिन पक्सी उत्तर वाइ लियर आय।पक्सी मेल धेरै फोन गर तर उस्स्ल उत्त्यन।मलिए लस्त तेन्स वयो।मैल गल्ती पो गरक्सु र रिसयओ वन्न सोच।साँच्चिकै वन्न्द म उस्स्लाई लस्त माया गर्थिए उस्स ल पनि हामी माया म दुब्बक थिएौ।वोली पल्ट पनि यू ह्ह कोल्ज अयन म कोल्ज बाट फर्कर घर म गयर कल गर बल्ल उशा ल फोन उत्त्ययो।मैल इम सूरी प्ल्ज कम माइ होम प्ल्ज्ज वन्न उस्श ल हुन्क्स वन्यो।ुस्स्को घर मेरो घर बाट २ क्म मात्र थिएो तेइ पनि बाईक म २ मिन पनि लाग्दैन्थिएो।।तर यू १ घण्टा जती म अैए पुग्यो।।अज उह्ह झन हन्की लागि रको थिएो ढोका खोलर उस्स लाई वित्र लय अनी मैन ढोका लगयर माथि लियर आय।अज सम्मा यू मेरो बेद रूम म गको थिएअन सद्दै मीतिङ रूम मै गफ्फ गफ्फ गर्थिएु हामी।अज उस्स्लाई मेरो रूम म लन बित्तिकै मेल उस्स लाई पक्सिदी बाट अन्गालो हल्ला अनी उह्ह फरर्कियो अनी मलिए ओत्थ्ह म किस्स गर्‍यो अनी सोफ म लदयो अनी किस्स गर्न थिल्यो जततत्तै।ुस्स्ल मेरो जिब्रो चुस्न थालयो पक्सी बिस्तारै जिब्रो च्सुऐ रहन्थिएो अेखथ ल मलिए सम्मतको थिएो अनी अर्को हत्थ ल मेरो पोक।ुश लाई मेरो पोक साह्रै मन पर्दो रायक्स।तेस्पक्सी उस्स ल मेल लगयको टीसर्ट खोल्यो अनी झन मज्जल मद्न थालतो।मलिए निक्कै आनन्द वैरको थिएो अनी उशा ल मेरो ब्र खोली दियो मेरो अेउत पोको दुएत हत्त लगाउनु पर्न थिए मलिए अफ्फु हिघ्ती नवय पनि अनी गोरी नवयपनी पोक चै अफ्फै लाई मन्न पर्थिएो।ुस्स ल अत्ती नै गरी सकको थिएो पोक पनि मज्ज्ल चुस्न थालयो मलिए वित्र वित्रै आनन्द बद्धै थिएो मेरो श्वासस झन बद्न थालयो।ुस्स्ल पलाई पलो च्स्दै मद्दै गर्न तह्ल्यो मलिए जम मज्ज आउन थालिएो।अनी पैन्त पनि खोलिदेओ।मा आनन्द ल आँखा चिम्लर बसको थिएअ।ुस्सह ल अब मेरो पन्तएे पनि निकल्दिएो अनी मेरो पुती लाई खेलौन लाग्यो शायद मेरो पुती बाट पनि आयक्स क्तर उह्ह औंला चिरयर हल्लाउन लग्यो।मा चराम आनन्द म हरै रको थिए अब उस्स्ल त मेरो पुती चत्न थालयो मलिए अत्ती वयो अब अनी मेल प्ल्ज मलिए नतद्पाउन वन।मेरो पहिलो अनुवव वयर होल मलिए खेइ गर्न आयन उस्स ल लुग्ग सप्पै फुकल्यो अनी आफ्नो लदो मेरो हत्थ म रक्दियो म झसँग वे मेल बच्चा को मात्र देखको थिए एत्रो चिरायो वन त मेरो पुती छातीन्क्स जस्तो ल्ग्यो।ुस्स ल चुस वन्न्यो अनी मेल मलिए आउँदैन वन तर उस्स्ल गर पक्सी पो जनिक्स त काली लो मुख अह्ह गर वनर मेरो मुख म पसयो मेल नजनी नजनी वे पनि चुसिदिएअ।ुस्स ल फेरी मेरो पुतो चत्न लग्यो।१० मिन जती पुती चत्त्य पक्सी मलिए अत्ती भाई वैसकको थिएो म करौन थालअक्सु।अनी उशा ल मेरो पुती म लदी हाल्यो चिर गाह्रो वो ।ुस्स ल तुप्पो मात्र चिरायो तै पनि धुख्यो।ुस्स ल फेरी थुक रखर बिस्तारै चिरौन लगयो मलिए दुक्धै थिएो तै पनो शहर बस उस्श ल बल्ल बल्ल वित्र चिरायो अनी बिस्तारै थेल्न थालयो मलिए अब आनन्द वन्द पिडा बद्दी हुन्न थालयो।। तर १५ मिन जती पक्सदी मलिए हल्क आनन्द आउन थालयो अनी आँखा खोल र हेर को मेरो पुती त रगतम्य वको राइक्स।ुस्स्ल अब झोद ल दिन थालयो उस्स्ल जती मजल थेल्थिएो मलिए तेती आनन्द आउन थालयो म स्वोर्ग म पुग जस्तो लग्न थालयो अनी कैलाई नपयको आनन्द।ुस्स्ल ३० मिन जती किक्क्य पक्सी मेरो पुती वित्र चुत्तै आनन्द आयो अनी म झुरुक्क उफ्फ्रियक्स्य्।अनी खेइ बेर म उस्स ल आफ्नो लदो निकलर मेरो नैतो म झर्यो।बेद त रग्गत र पानी ल क्स्यप्प विजक्स।अब हामी दुब्बै को झर पक्सी दुब्बै लाई लाई लाग्ग वयो।मा घोप्तो पर अनी यू मै माथि चाडअर सित्त्यो पक्सी फोन को घन्ती बजी रको राइक्स अनी झसँग बिएुजर फोन उत्त्यको त वाइ को स्कुल बाट राइक्स ४।३० वाइ सक्कक्स किन लिना नाको वन्य्प ।अनी मोम पनि आउन बेला वयो वनर मेल उस्स लाई पनि पत्त्य अनी वाइ लिना स्कुल गय।बाट वारी मलिए ट्यो सपना जस्तो लाग्दै थिएो किनकी मेल फर्स्ट टाईम सेक्स गरको अनी लदो धेकको।दिन बित्तै गय अब म विर्गिन रहिन अनी मेरी पुती पनि बानी हुद्दै गयो।हमी बुद बुदी जस्ताइ वएसकक थिएौ मलिए दिन म अेक चोटि त सेक्स गर्नै पर्न वयो।बिहान हामी कोल्ज म वेथिएु कोल्ज चुत्तु वे पक्सी सिद्दै मेरो घर जन्थुएु अनी खान खयर चिक्न सुरु अनी ४ बज सम्मा दुएि जन नङै चिकर बस्थिएु।अनी उस्स ल मलिए वाइ को स्कुल म छोडिन्थिएो अनी घर जन्थिएो सद्दै। दिन महिन बित्तै गय।ुह्ब बिन म अेक पाल बाचान नसक्न वैसक्या थिए हाम्रो १२ को एक्जाम सक्क्यो अनी उस्स लाई अेउत राम्रो जोब को ओफ्फेर आयो अनी उह्ह जोब गर्न थालयो अब हाम्रो चिकै काम हुन्न थालयो म देउसो अेक्लाई वे पनि उह्ह ओफ्फ म हुन्थिएो अनी ओफ्फ बाट बहन बनाएर आयर मलिए चिकर ओफ्फ जन्थिएो।।।।।।।।।।।।।।। अनी हुँदा हुँदा हाम्रो चिकै रत्ती गौ बारी म पनि हुन थालयो मेरो घर वन्द उत्त पती प्लन्निग थिएो त्य पनि राती ८९ बज तिर चिकमरी खेल्थिएु हामी स्याटर्‍डे गुएस्त हाउस म अनी अरु दिन बेलुक मेरो घर पक्सदी गौ बारी म आउथिएो अनी उस्श को प्यस्ह बुजयर अनी आफ्नो प्यस्ह मेययर आउथिए म।सपन म पनि उस्स्कै लदो चुसको देक्थिएअ।मैल सद्दै सेक्स म मात्र झुन्दर हुद्दैन खेइ ह्ल्क ब्ग हुन्नु पर्‍यो वनर जोब खोज्न थालअ।पक्सी मलिए रिजल ल नै जोब मिलिए दियो अनी म जोब गर्न थालय।ुह्ह सँग को वेतै अब झन काम हुन थालयो अनी चिकै पनि।मा पनि ओफ्फ तिर धन बनाउन खोज्थिए तर सक्क्दैनथिएअ।ुह्ह सन्ङ हप्प्त म १ चोटती सत म सेक्स हुन्न्थिएो।हमी अजै पनि कैलकी प्लानिङ को गौ बॠ म त कैल खै सत्थी को म रूम मिलयर अनी नवय गुएस्त हाउस म चिक्थिएु ।विस्तरै मेरो ओफ्फ तिर अरु क्त स्त्फ्फ हरु सँग हिम्चिम हुद्दै गयो अनी बिस्तारि चिन्जान हुँदा हुद्दै योउन संपर्क पनि।कैल खै मेल उस्श लाई ढोका दिएअको जस्तो लगर रुन्न्थिए अनी कैल खै अफ्फ्नो प्यस मेटाउदैमा क् जन्क्स र वनर चिकौथिएअ।तर मलिए तेन्स वैरको थिएो अनी मेल अेक जन मिल्न साथी लाई सप्पै कुर वन अनी उस्स्ल त मूज गर्न बेला म मूज गर्न हो अनी पक्सी को कुर पक्सी सूच्लिस वन्न जस्तो कुर गरी मलिए तेती बेला थेइ कुर ठीक लग्गो अनी बिस्तारि जो सँग मन्न लाग्यो तेसैलाई चिकौदै गय मेल मेरो ब्फ लाई बाल दिन चूदी सकओ थिए उस्स ल मेरो सप्पै चर्तिकल त्यहाँ पौद पनि यो सप्प क्सोद्देऔ म तेमी लाई लस्त माया गर्क्सौ म जोब पनि क्सोदिन्क्सु बरु बिह गरु वन्न्थिएो तर म मूज म रमिरको किन उस्श को कुर खन्थिए र। बिस्तार बिस्तार मेल अेउत बनको दाई लाई पनि च्कय अनी चिम्मकी वाइ हरु लाई पनि बोलयर छिकय।मलिए धेरै क्त हरु सँग चनी चनी चिक्कौनु को वुत्थ्ह चाडअको थिएो।अेस्तै हिसाब ल मेरो २३ बर्ष चल्ल्यो अनी अेस्तै हिसाब ल धेरै लाई चिकय तर रिजल को चिक्कै म कैलाई बिर्सन सक्दिन।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।।यो मंसिर म मेरो बिह हुन्न लगको क्स चितवन को केटा सँग ब्क्त म त मेरो बिह हुन्न इम्पिस्सिब्ले वैसक्यो किनकी सप्पैलाई त्यहाँ वैसक्यो मेरो चरिर्त्र।ाइल म थेइ रिजल सँग बिह गर्न चन्क्सु तर अब त उस्स्ल मलिए फुत्त्य आँखा ल पनि हेर्दाइन।अज्कल मलिए पैला को चिकको अनी उस्स को माया को खुब याद आउक्स तर उस्स ल बल्ल दिदैन।क गर्नु पुती चिलयर धेरै लि चिकौनु परो अनी बुद्धी बिगारयो।।। 






प्रतिक्रिया दिनुहोस्...